tirsdag den 11. september 2007

Life goes on..

Ja dagene går, processen fortsætter. stadig med op og ned ture, men det er lige som om de enkelte perioder bliver længere og længere, og ikke helt så udslagsgivende som før.
Savnet er der dog stadig.
Specielt efter en dejlig weekend, hvor sønnen var over hos mig og overnatte, vi havde nogle rigtigt dejlige dage/timer sammen.
Her kan man virkeligt tale om kvalitets tid, jeg slipper jo alt andet, er kun tilstede for ham, noget man nok skulle have gjort for længe siden, men bagklogskaben kan ikke rigtigt bruges til noget.
Sikkert er det ihvertfald, at han nu fortæller mig ting han ikke ville have gjort for 4 måneder siden, ting som normalt var forbeholdt mor(Mor er jo den bedste i veden, mon ikke alle børn har det sådan), men det er skønt at der ligesom er kommet en anden kommunikation mellem os, hvilket naturligvis nok også hænger sammen med at vi nu er mere koncentreret sammen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er dejligt med fortrolighed og hyggesnak - og der går jo heller ikke maneg år før det første kæreste-snak begynder. Og ligemeget hvor meget "mor er den bedste", så vil jeg tro at en "mand til mand" snak er lidt sejere..

Michael sagde ...

Ja, det er jo naturligvis "noget andet" jeg kan tilbyde ham, end hans mor.
For mig var det forandringen i vores kommunikation, der var stort, og så var det for en gangs skyld en forandring til det bedre, hvilket der har manglet lidt sådan generalt på det sidste...