søndag den 16. marts 2008

Mine 100 ting

På adskillige opfordringer kommer her mine 100 ting. :)


1. Gamle danske film, er top underholdning.
2. Det bedste jeg ved er ikke at lave noget, ..Men jeg er ret dårlig til det.
3. Jeg mener at kaffe indeholder vitale bestanddele til livets opretholdelsen.
4. Jeg holder meget af skipperlabskovs, og laver det ret ofte, hele året..
5. Elsker en weekend i sengen/på sofaen, masser af film, kaffe...og varme..
6. Elsker en aktiv weekend i haven, eller i hjemmet.
7. Jeg er ikke til store fester med mange mennesker, lige undtaget mit bryllup, det var perfekt!.
8. Græssets lysegrønne farve om foråret, kan gøre mig lykkelig.
9. Børn....Så bliver det ikke større...
10. Jeg beundre mod hos mennesker med frygt.
11. Java er et sted hvor man dyrker kaffe -punktum-
12. Jeg elsker store flotte birke træer.
13. Jeg hader store birke træer der drysser.
14. Jeg har ikke noget fyr hvor jeg bor.
15. Jeg elsker TV-serien Matador, og har set den over 20 gang.
16. Syntes skilsmisser er være end Microsoft produkter... stort set i hvertfald..
17. Syntes selvudvikling er utroligt spændende, .. og givene.
18. Jeg kan godt lide at tænke dybe tanker.
19. Jeg spiller meget sjældent på en computer.
20. Er meget kreativ, i alt jeg fortager mig, undtagen der hvor jeg ikke er kreativ.!
21. Jeg elsker at flyve, både fly og faldskærm.
22. Jeg hader telefoner der ringer..
23. .. specielt min egen.
24. Jeg syntes "intelligent design" teorien er usædvanlige tåbelig.
25. Jeg syntes relativitet teorien er cool.
26. Men finder kaos teorien mere praktisk anvendlig.
27. Myggelarver overlever længst tid i et køleskab.
28. - men lugter stadigt dårligt efter en uge..
29. Man kan godt holde asiatisk sumpplanter i vindueskarmen.
30. Akvarier er en af mine passioner.
31. Jeg er en kreativ person.
32. Banan er en stueplante, og man spiser ikke sine stueplanter!
33. Regnvejr er skønt.
34. Havearbejde er sjovt.
35. Jeg har haft hår ned til... ja langt hår.
36. Jeg elsker at svømme
37. Jeg spiser A38 om morgenen
38. 111 M2 er meget passende til en single fyr..
39. Chokolade og sex kan godt nydes hver for sig, men det er ikke nødvendigt!
40. Jeg er ikke single, bare mellem forhold..
41. Jeg elsker bøger.
42. .. og naturen.
43. .. og varmen fra en brændeovn
44. Jeg kan ikke sove længe om morgen.
45. Og jeg går helst sent i seng.
46. Jeg elsker at læse, og helst i regnvejr, og med en kop kaffe.
47. Jeg hader at ingen gider at spille TP med mig.
48. Mit ynglings afsnit i Matador er "Hr. Stein"(18)
49. Jeg syntes en petroleums lampe er hyggelig.
50. Et godt nyt plot i en film er vigtigere end en flot film.
51. Musik har med skiftende intensitet betydet meget i mit liv.
52. Jeg er meget ekstrovert... inde i mig selv.
53. Men opleves nok introvert.. Ud af til..
54. Jeg tænker kun på penge hvis jeg ikke har dem..
55. Og kan være vildt nærrig.. men kun overfor mig selv.
56. Er nok lidt filosofisk anlagt, en tænker..(i skolen kalde man det for dagdrømmer)
57. "Michael dagdrømmer stadig i matematik"... var en typisk bemærkning i folkeskolens karakterbog.
58. Min ynglings årstid er forår: alt springer ud, fuglene synger igen, alt er lysegrønt..
59. ..Og vinter med sin dyne at sne, så barnligheden vælter op i mig.
60. Ja og sommer med varme, sol, blomster og lange lyse nætter..
61. Efterår burde udfases.
62. Jeg hader computere der ikke virker.
63. Mine ynglings TV kanaler er Discovery, Nasa TV og DR2
64. Jeg elsker bjerge...
65. Jeg har sprunget faldskærm 10 gange..
66. Jeg tør ikke at springe buggyjump.
67. En ske er mit ynglings bestik.. hvem gider ligge i gaffel med en sød pige *S*
68. Min Nokia Communicater er min bibel i hverdagen.
69. Freebsd er mit absolutte fortrukne operativ system.
70. Jeg er dårlig ti at smide ting ud, man kunne jo få brug for det...
71. Planterne er mindst lige så vigtige i mit akvarie som fiskene.
72. Jeg er født i 1972
73. Helsingør, en mandag morgen kl. 06 (se #82)
74. Jeg elsker gør det selv opgaver, undtagen de sidste 10%
75. Mit favorit krydderi er karry, - I alle afskygninger
76. Min favorit grønsag er cocao bønnen
77. TV shows med dagligdags dramaer, syntes jeg er virkeligt kedeligt...
78. Jeg hader, afskyr og foragter bananer, Det er ikke menneskeligt føde værdigt.
79. Den smukkeste plante er uden tvivl bananpalmen..
80. Folk påstår jeg har et traumatisk forhold til bananer, Det har intet på sig, bananer er blot ækle.
81. Årets skiftende årstider, er en af de ting jeg virkeligt elsker ved danmark.
82. Jeg er praktisk talt aldrig morgen sur.
83. Ensomhed kunne ikke eksistere uden tosomhed, Jeg vil ikke undvære nogen af dem.
84. Jeg holder meget af den frihed det er at bo i et hus.
85. Jeg kommer slet ikke lige så meget ud i naturen, som jeg egentligt ville ønske mig.
86. Min drømme rejse, er en "Akvarium plante ekspedition, efter nye uopdaget arter" i yderområderne af små floder i området omkring Laos,Cambodja og thailand.
87. Mine bedste ferie minder har jeg fra adskillige rejser til Kreta og Grækenland.
88. Mit korteste partner forhold jeg har har haft varede 6 måneder.
89. Jeg har aldrig været i Asien, Australien, Sydamerika, Afrika, Nordpolen og Sydpolen.
90. Jeg syntes det er skønt at kigge stjerner, jeg ved ikke meget om det, det er bare fascinerende *S*
91. Jeg har haft det sammen mobil tlf. nummer i 11 år.
92. Jeg har boet 8 steder i mit liv.
93. Jeg købte min første PC i 1993. Det var ca 5 år efter jeg fik min første computer( en commodor 128).
94. Jeg var på Internettet første gang i 1995, dengang på de nye super hurtige 14.4Kb modemer.
95. Hvis jeg drikker te, er det som regel pebermynte te.
96. Min dårligste vane er klart at jeg bider negle.
97. Jeg har svømmet 7050 meter i et træk for 100 år siden.
98. Ost er en skøn spise, og gerne sammen med chili eller rødvin.
99. Mit højeste ønske i livet er .... endnu ukendt, det er så mange muligheder.
100. Jeg har skrevet 100 ting om mig selv, og det var faktisk ikke nemt.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvor er det godt, en del ting kunne jeg genkende, andre ikke.... Jeg vil meget gerne spille TP med dig, har 3 forskellige + ekstra spørgsmål, men ingen at spille med.....

Jette... sagde ...

Ok Michael, Annette vil spille med dig, så vil jeg se Matador med dig!
Vi kan nyde afsnit 18 sammen ;)
Knus fra mig :)

Michael sagde ...

Annette: Herligt, Jeg har selv "genus udgaven", men det er måske også en dem du har ?
Vi kan jo overføre denne snak til klikken..?

Jette: Igen Herligt, skønt, endelig en person med god smag, forstand på kunst, og dansk kultur..
Matador er jo creamen af dansk film industri... *S*