mandag den 31. december 2007

2007, Ja, man sku tro det var lyv.




Året gør på hæld, det er tid til at være glad.
Urets tikken fortæller om årets sidste kvad.

Status over 2007.

2007 var året hvor jeg:
- Var arbejdsløs for første gang i mit liv.
- Blev skilt for første gang i mit liv.
- Fandt mit drømmejob.
- Arbejdede som freelance konsulent for første gang i mit liv.
- Tabte mig 16 kilo.
- Genoptog kontakten til en ekskæreste(på venskablig vis altså)
- Genså nogle rigtig gode venner fra "de gode gamle dage"
- Begyndte at skrive Blog
- Jeg startede akvarieviden.dk sammen med en kammerart.


2008 bliver året hvor jeg:

- Forelsker mig, bliver sindsyg og utilregnelig.
- Stopper med at ryge.
- Taber mig yderligere 5-10 kg.
- Elsker det liv jeg lever.


Jeps så er det ude, og jeg vil straks påberåbe mig min menneskelige ret til at fejle, og min ukuelige tro på at det umulige ikke findes.


Et stor varmt omfagnene Godt Nytår fra mig til dig.


"Errare humanum est perseverare diabolicum"
-Veniam petentibus dare

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtigt godt nytår til dig - må det blive et lykkeligt og dejligt år for dig! :)

2008 er vist et år vi trænger til :)

Mange knus til dig

Annette sagde ...

Med ønsket om et rigtig godt nytår, og tak for mange dejlige sludre, håber der kommer mange flere i 2008! Forhåbentligt med opløftende emner.

Jeg er glad for at have dig som ven.

Annette

Anonym sagde ...

De bedste nytårs ønsker herfra HIllerød. Må 2008 overgå dine forventinger.

Fam. Larstrup

Michael sagde ...

Tusinde tak alle 3..

Indtil videre er året staret med en ordentlig gang snot og noget halsbetændelse, så kan kun gå fremad *S*