torsdag den 27. december 2007

Tænk at det er muligt..

I går aften .. 2. juledag.. mødes 4 venner, der for nogens vedkommen ikke har haft kontakt med hinanden i over 10 år...

Det var en del af den gamle "klicke" fra ungdommen, der mødes, alle et helt andet sted i livet, end da vi skiltes for lang lang tid siden..
Det mest forygende var faktisk at der efter kort tid opstod "noget", der nok bare har været i dvale i al den tid, og alle svingede(uden W) utrolig godt sammen uden at nogen faldt uden for.
Der snakket om fortid, nu og fremtid, og netop tiden fløj af sted, jeg tror vi alle godt kunne have lyst til at snakke længere, hvilken jo heller ikke er udelukket..

FORDI: En havde efterladt 2 1½ liter cola'er på mit køkkenbord....Så nu er de NØD til at komme igen , om ikke andet så for at drikke cola *S*
Jeg føler mig ellers en smule overbevist om at sådanne pressionsmidler ikke bliver nødvendigt, vi genfandt vist alle noget "bevarings værdigt" den aften.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeg er helt enig, fed aften med både seriøsitet og pjat, fortid, nutid og fremtid, føltes som om der ikke var gået alle de år, men vi har hver i sær fundet vores identitet.

1Bare rolig vi kommer igen......

Anonym sagde ...

Kære Michael!
Bare rolig...vi kommer igen, du slipper ikke så let ;)
...og ikke kun for cola'ens skyld.
Tak for en rigtig hyggelig aften.
Knus fra Jette

Michael sagde ...

Det lyder rigtigt godt !