tirsdag den 6. november 2007

Nyt kapitel

Den sidste uge er gået med at få styr på hjemmet, og mange af de løse ende der har været både praktisk og mentalt.
Så jeg har nu en stue igen med sofaer og sofabord (og et lille akvarium naturligvis).
Jeg har fået byttet om på soveværelset, så jeg nu sover i det store rum. Fået konverteret antenne anlægget til digital modtagelse. Så har jeg fået ordnet en brænde bunke jeg havde liggende, og fået færdiggjort min varmeflytnings anlæg på loftet, samt en række andre småting..
Så nu er der rent bord, rent bord til et nyt kapitel.

Kapitlet startede med at jeg havde "første dag" på mit nye arbejde, og sikke en skøn dag.
Jeg magter ikke rigtigt at skive så meget om det, for der er stadig en masse indtryk der fare rundt i hoved på mig, men helt kort var det en rigtig god modtagelse, og nogle rigtigt flinke kollegaer, i et godt, spændende, og udviklende job, som jeg glæder mig utroligt meget til at tage rigtigt fat på.
Tja det var første side i det nye kapitel ... Jeg tror det bliver en god bog..

Ingen kommentarer: