torsdag den 29. november 2007

poem six - if life had a fix.

Intet at sige, Intet at fortælle.
Savner bare en pige, En at forkæle

Hverdagen er kommet, og livet er godt.
Men ene og alene kan det godt virke som snot.

Min længsel, og mit savn, lyden at dit navn
Navnet jeg ikke kender, får du ikke de tanke breve jeg sender?

Du er ikke en partner,kæreste eller kone.
Men en ven, med hvem livet får en ny tone.

Tænker på om det med date, måske er ved at være "too late"
Når alt kommer til søger jeg jo en soul-mate.

Jeg kan måske lyder lidt nede, men nej det er jo det fede..
At have tiden til at tænke, uden at være bundet af en lænke.

At se livet på ny, kan også være som at svæve på en sky.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jeg elsker dine digte, godt at se noget fra dig igen, jeg har kigget efter det......