torsdag den 1. november 2007

Nu også uden det der var med..

Eller sagt på en anden måde: Nu også uden "med virtuale sofaer".
Ja jeg fandt endelig nogle sofaer der faldt i min smag, så efter lidt rådgivning i forbindelse med farven, tog jeg af sted og hentede dem.

Det er helt mærkeligt, og jeg har stadig ingen ide om hvordan de skal stå, eller retter jeg er har 5 ideer til hvordan de skal stå, men det må den kommende tid vise, måske er det nemmer at se når jeg får anskaffet mig et sofabord.

Jeg var faktisk begyndt at savne en stue, men kan også lide den åbne plads i stuen, men det kan måske kombineres hvem ved *S*

I går fik jeg også pillet lidt ved tag antennen, og fik sat en ny forstærker på , samt hevet og drejet de forskellige antenne.
De spændende var jo så at komme ned og lave en autoscan på fjernsynet efter kanaler, der hidtil mildt sagt har været rimeligt overskueligt (DR1,TV2,SV1,Sv2,Tv4), Specielt efter 15 Oktober hvor svenskerne nu har stoppet deres analoge sendenet, og udelukkende køre digitalt tv..
Så med en ny forstærker, lidt hiven og sliden i antennen, en tilkobling af set-top boksen til fjernsynet, er der nu udelukkede digtal tv i alle antennestik i huset..
Og den der autoscan.... tja lige omkring 35 kanaler, hvoraf kun 11 er gratis(ikke betalingskanaler).. og det er vel og mærke udelukkende på et par almindelige tagantenner.

Ingen kommentarer: