mandag den 12. november 2007

Smalltalk

Jeg havde besluttet mig for at skrive et indlæg i bloggen i dag, ikke fordi der er sket det store, men mere for ikke at gå helt i stå med det.
Siden jeg startede denne blog har der jo jævnligt være nogle (for mig) meget store ting eller følelser der trængte sig på, og det er der ikke rigtigt mere, måske lige bortset fra at jeg er startet på mit nye arbejde, som jeg skrev om i mit forrige indlæg.
Jeg er stadig rigtig glad for det, og er så småt ved at finde frem til den rolle jeg skal udfylde.

Hverdagen er ved at slå igennem nu, og det mærkes nok mest om aften, hvor de sidste timer nogle gang kan være lige i overkanten af stille.. så måske skulle jeg alligevel have et fjernsyn i stuen, bare sådan som lidt baggrundsstøj...

Nu er det jo i virkeligheden ikke baggrundsstøj der mangler tværtimod, men derimod det at dele ens hverdag, men et andet menneske, den samhørighed, og følelsen af at skabe noget sammen og være noget for hindanden..Men det kommer nu nok engang, det er i hvertfald ikke noget jeg vil forcere, til at ske her og nu.

Jeg går nok med en romantisk drøm om at der lige pludselig dukker en op der bare slår benende væk under mig så jeg hverken kan huske mit eget navn og bopæl.... og måske gør der *S*

Nå nu blev det alligevel til længe smøre og det endnu uden at jeg havde noget på hjertet..

Og husk så at gå ned og stemme i morgen... og skulle du være i tvivl, så er det liste Y der skal have et X *S*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Michael

Jeg er journalist på Dagbladet Information og er i gang med en artikel om bloggere. Jeg vil derfor bringe et uddrag af din blog (sammen med en masse andre) ledsaget af det ene spørgsmål: Hvorfor blogger du?

Så derfor: Hvorfor blogger du? Håber du har tid og lyst til at svare.

MHV

Lasse Lavrsen,lla@information.dk


---
Lasse Lavrsen, Journalist
Dagbladet Infomation

Tlf: 3369 6000
Tlf: 3369 6166 (direkte)
Mob: 2215 4140
www.information.dk