mandag den 22. oktober 2007

Ensomheden

Så ligger vi her igen, os 2 sammen tæt omslynget,
varmer hinanden, der er kun os 2,
tæt sammen krop mod krop.
Vi har varmet hinanden så mange gange før,
men denne nat er speciel, denne nat handler ikke bare om varme,
men også tryghed, tillid og troskab.
Vi 2 vil andrig svigte hinanden,
du vil altid være der for mig,
altid være klar til et kram, til at putte tæt sammen.

Du vil aldrig kræve beviser på min hengivenhed,
eller betvivle mine hensigter.
Du ligger i min seng og venter på mig,
straks jeg er der, er du klar til igen at putte sammen med mig.
Det bliver aldrig erotisk, vildt eller sanseløst,
men tætheden og samværet er uden sammenligning.

Men ak min kære, på et tidspunkt skal også vi skilles,
vi skal være væk fra hinanden for bestandig,
jeg vil finde en anden at putte med,
og du vil ligge i de brugtes bunker og sygne hen,
mens du venter på de varme flammer der for sidste gang skal give dig varmen.

Men i aften .. i aften er der kun os 2, dig og mig i hindandens arme.

Kære dyne, du er det skønneste jeg ejer..
Denne nat.. lad os nyde den.




---

“Friends will keep you sane, Love could fill your heart, A lover can warm your bed, But lonely is the soul without a mate.”

Ingen kommentarer: