mandag den 29. oktober 2007

I skovens dybe stille ro.

Efter en weekend i de svenske skove, jeg klar til en særdeles udfordrende uge.

Som nævnt blev weekenden tilbragt i mine forældres hus/hytte/rødtorp i sverige, et pragtfuldt fristed, med dejlig ro, natur til alle sider, vindens susen i trætoppende, en elg's muu'en i baggrunden, og bedst af alt min søns glade stemme "Skal vi spille fodbold, Far?"...

Vi var der oppe sammen med mine forældre, og nød alle hvert sekund.
Måske lige bortset fra da jeg blev tvunget ind i et spil ludo, der bestemt ikke er min favorit *S*
Men ellers en pragtfuld weekend.
Det var dog lidt hårdt at sige farvel til sønnen da han igen skulle afleveres, måske også fordi der er opstået en temmelig kølig luft mellem ex-konen og jeg, noget der opstod efter eterårsferien, men jeg er egentligt ikke helt sikker på hvad det er, og der bekymre mig heller ikke i samme grad som det ville have gjort for bare en måned siden.
Måske er det bare den naturlige process vi skal igennem, et slags endeligt farvel, og adskillelsens luner...Det må tiden vise...

Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den bolig i Sverige er også bare det helt rigtige sted at finde ro med familien. Husker den som det rene hyggested, der gav en masse ro og overskud.

Anonym sagde ...

Det er så absolut det mest perfekte lille dejlige sted der findes. Jeg ville bytte det med en uge sydpå anytime! :)

Heh, hvad er det der er med dig og Ludo?

Michael sagde ...

Ja ro og overskud er faktisk utroligt rammende *S*
En fantastisk sted *S*
Ludo: Det spil og jeg er bare opstået i hver sin ene af universet, vi passer ikke sammen, skal ikke være sammen, og bør ikke være sammen.*S*
Og så er det iøvrigt et kedeligt spil..