tirsdag den 23. oktober 2007

Job job job job.. og så arbejde

Så er de lidt over 3 måneder med det midlertidige arbejde, jeg før har skrevet om, ved at være slut, der har gennem den sidst måned været tale om en forlængelse af det, men det blev så endelig afklaret i dag..
Jeg stopper der som planlagt 31/10, de vil sige om en uge...
Hvad så nu spørger mange om....
Jeg har et par ansøgning ude et par meget spændende steder til en fast stilling, hvilket helt klart er at fortrække, også fordi det netop er et par meget spændende stillinger, hvor jeg kan se mig selv være i lang tid frem over.

Men det er jo ikke alle stede de er lige hurtige til at tage en beslutning, og i løbet af en uge vil retfærdigvis nok være for meget at håbe på.
Så det rekrutterings bureau jeg er ansat gennem, yder en helt igennem virkelig professional indsats for mig, men samtidig med respekt for deres klienters (for mig, kommende arbejdsgivere) behov.

Så er du i IT branchen og har et godt CV, så kontakt dem, de har mine varmeste anbefalinger.

Så den næste uges tid kan enten være endnu et step i min konsulent karriere, eller starten på en nyt stabilt kapitel i mit liv. Bestemt en spændede tid, men også med en stress faktor over normalen *S*

Ingen kommentarer: