tirsdag den 23. oktober 2007

Fjern tæppet!

Først vil jeg lige sige at det føles lidt som det sammen og det sammen jeg skriver om igen og igen, og specielt de sidste 2 dage har jeg nok nærmest kunne sammenlignes med "premenstruel, uligevægtig, hormon forstyret kvinde i dyb depression".
Det er det sammen ævl der køre igen og igen, tankerne der flyver tilbage til den gang alt var så lyserødt og idylsk, ja jeg har mindst levet i en morten kock verden, med den sukkersøde romantik der bandt både min verden , vores forhold, vores liv sammen, til tider kan jeg slet ikke komme på at der var nogle "fejl" eller mangler i alt dette....

Og det er måske i virkeligheden det mest skræmmende, at den rene fakta ikke rigtig tæller......
For der giver god mening at det er svært at bære, og hård at komme over hvis det virkeligt var sådan.. Men det var det jo ikke.... så hvorfor bliver jeg ved med at narre mig selv?, Hvorfor gøre det sværere for sig selv end nødvendigt?

En ting er sikkert, Det lyserød tæppe der dækker mit hukommelseslandskab, det skal væk!.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

fakta og hvordan det bliver lagret i hukommelsen er 2 vidt forskellige ting, det harmonerer ikke. Hjerner har det med at sortere de negative ting fra, godt på nogle områder skidt på andre. Hvor har jeg lyst til at give dig et kæmpekram. Hold fast, du er nået langt.... også med dig selv, selvom det nogle gange ser sort ud.

Michael sagde ...

Ja det med hukommelsen, og hvordan vi lager det, skal der nok være noget om ..*S* det virker ihvertfald genkendeligt *S*

Tak for de søde ord..Vi er begge kommet langt, men spørgsmålet er hvor langt der er igen, men det tror jeg lige jeg gemmer et stykke tid *S*