onsdag den 17. oktober 2007

Fase 4

Efter en lang (en månedstid i hvertfald) pause er det vist på tide at komme i gang med denne blog igen.
Meget er sket siden, og så igen er der ikke nogen radikale ændringer, Jeg har dog personligt rykket mig et godt stykke efter en række op og nedture i den efterhånden berømte rutschebane.
Ex-konen og jeg har fået snakket sammen igen, og det gav lige nogle skvulp, men en snak var rigtig godt, og det er vist igen blevet gensiddigt med at det aldrig vil komme til at køre for os sammen.
Så meddelte sønnen at ham og mor skulle til tyrkiet på efterårsferie, hvilket udløste et 2-3 dages turpass til rutchebanen igen, da det jo var dernede hun havde sammen med en på ferien for snart 100 år siden(eller er det en 4 måneder siden?), men efter en snak igen faldt det også til ro omsider.
Møbler...Ja dem er der stadig underskud af, så det var en opgave jeg kastede mig over, men besluttede igen at vente til der er kommer lidt mere styr på den økonomiske situation, -"desværre" faldt jeg så over en annonce med et 250Liters akvarie -bortgives, så den har var jeg en tur i høje Gladsaxe... og et akvarie er jo også en slags møbel, oven i købet et smukt et, om end det ikke er så behageligt at side i....men pyt..

Jeg tror jeg efterhånden er ved at nå til fase 4 i skilsmissens faser, men sandheden er nok snarere at jeg på nogle områder svinger mellem 3 og 5...og vil sikkert gøre det noget tid endnu...og det er faktisk ok, så længe det gør fremad..

Nå, det var vist en lille update siden sidst.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har lige været inde og tjekke faserne, dem havde jeg ikke lige styr på, heller ikke det. De turpas til rutschebanen, kan de ikke sælges billigt? 2 stykker så er der mængderabat!!!!

Michael sagde ...

Ikke hvis man har årskort *S*
Men jeg må sige at de fase der nævnes egentligt passer meget godt, men det er ikke helt så afgrændset som det er vist.. for mig ihvertfald, men det er jo nok induviuelt..