torsdag den 16. august 2007

Fri for at blive elsket

Jeg tror jeg langsomt er ved at vende mig til at der ikke er noget jeg skal nå hjem til, og det er nu en meget rar fornemmelse, man er fri.. fri som fuglen.
Og så igen fri for hvad ? Fri for at nogen venter på en, fri for at dele sin hverdag men den man elskede, fri for at være elsket o.s.v.

Ja jeg er fri nu, på godt og ondt, i går medførte det en "lille" svip tur til Slagelse efter en server, hvorefter turen gik tilbage til Gilleleje, så det blev til rundt regnet 300 km den dag.
Men en dejlig tur, uden stress og jag, hvor der også blev til en tur i Bilka, for lige at indkøbe nogle af de køkken remedier ex-konen skulle have med, da hun rejste.

Det her begreb med at være fri, talte jeg faktisk om i min tale til min ex-kone ved vores bryllup, og nævnte netop dette med at "miste sin frihed", og kom ind på hvad det egentligt er men er fri for, lidt på samme måde som i starten af dette indlæg.
Jeg ser nu hvor alvorligt meget jeg måske havde fanget noget interessant i den tale. og selv i dag, er ordet fri ikke helt positivt ladet som det var i de gode gamle dage dage for meget længe siden.

Jeg savner stadig afsindigt meget min søn, og er dybt dybt nede meget bekymret for hvordan dette kommer til at påvirke ham sådan på sigt, ikke fordi han ikke har det godt, det tror jeg nu nok han har, ellers skal hans mor helt sikkert nok sørge for at han får det, på det punkt er der ingen tvivl hos mig, men det er stadig for tidligt at sige om og hvilke "ar" han får af dette.

Ingen kommentarer: