fredag den 10. august 2007

Løst og fast

Sønnen ringede igen, og spurte om ham må sove hos mig i nat (d.v.s. ex-konen ringede, og spurgte,men lod sønnen spørge, så det var ham der spurgte.), vi havde allerede aftalt at jeg skulle hente ham, da vi skulle ned til min bror og holde fødselsdag, en ting sønnen glædede sig til, da det var lang tid siden han havde set sin fætter syntes ham.
Det var rigtigt dejligt at læse godnat historie, og små snakke lidt i sengen, der har jeg virkeligt savnet...
Nå men det korte af det lange var at de kom her, og vi fik spist sammen, det var nu rart med noget liv i huset igen, men jeg er meget splittet inden i, da jeg savner både sønnen og ex-konen, men som jeg skrev tidligere i dag, tror jeg ikke mere på det.

Så det burde ikke være så svært egentligt, men det kan ligesom ikke rigtigt trænge ind.
Lige nu er det bare lidt som noget midlertidigt, eller som en drøm man vågner af på et tidspunkt, og alt vil være normalt igen når man vågner, med jeg har prøver det med at knibe mig i armen til jeg blev helt gul og blå, og jeg syntes ikke rigtigt jeg kan vågne af den drøm.....

Ingen kommentarer: