mandag den 20. august 2007

Livets frugt (mærkelig titel, men det giver mening for mig)

Min Søn var hos mig i går, jeg hentede ham kl. 10 om formiddagen, og vi havde på forhånd aftalt, at vi en tur i skoven, men det viste sig at hans forstilling om skovturen var mad og tæppe i den bare skovbund, og jeg troede det bare var en tur i skoven , og bygge hule, eller gå på opdagelse, som vi før har gjort.
Nu er den danske skovbund jo temmelig fugtig, og grænserne mellem skov sø og skovbund er i øjeblikket lidt flydende, så den mad tæppe og madpakker, syntes jeg ikke lød helt ideelt, så det blev til hjemmelig hygge, med spil og leg, samt et par hyggelige ture i haven.
Når man har en ældre tilvokset have er der altid et par småtræer der kan fældes, så det gjorde vi så, og afsluttede dagen med en gang vaffel bagning - til vores begges store tilfredshed.
Alt i alt en rigtig dejlig dag, som jeg håber vi får mange flere af, jeg var dog godt brugt da han hen af aften blev hentet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en dejlig dag - næste gang, så siger I bare til hvis I mangler selskab :)

Michael sagde ...

Hehe, nu fisker du bare efter vaflerne *S*