tirsdag den 14. august 2007

Op og ned er lige langt....

Humøret svinger stadig meget, den ene dag kan det hele virke trist og lidt uden "mening", og dagen efter svæver jeg gennem dagen, fri som fuglen, med alle muligheder åbne, jeg det kan så ment også skifte et par gang i løbet af en enkelt dag, men det tror jeg er en ganske almindelig reaktion.
Så det er stadig en rutschebane, men nu dog uden 360 grader loop *S*
Efter jeg fik om møbleret stuen, og får flere og flere ting på plads (den nye plads), bliver det hele mere og mere virkelighed på godt og ondt, og det bliver nemmere og nemmere at forholde sig til, eller måske mindre og mindre svært....

Det er selvsagt også en kæmpe støtte at tale om det hele igen og igen, til det hænger en langt ud at halsen, og her er familie, venner og bekendte stadig en uvurderlig støtte.

Min selvtillid fik lige et boost i går, hvor jeg modtog 2 af hindanden uafhængige henvendelser vedrørende et eventuelt nyt job, det er stadig kun en henvendelse, men en rar følelse, der godt kan tåle at blive dyrket en dags tid endnu *S*

Mit nuværende job er tidsbegrænset til 31/10, det har dog været snak om fast ansættelse, men det tør jeg ikke 100% løbe an på, så en indsats på det område er også ved at være tiltrængt.
Så kender du nogen det kunne være interesseret i et CV, så tøv ikke *S*

Det var også i går at nyhedsmedierne i deres agurketids rus udråbt rygerdating til dagen nyhed, et initiativ det klart skal støttes, vi er efterhånden et jaget folkefærd.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg syntes ikke at din blog er kedelig, jeg kan godt forholde mig til de ting du skriver og kan forstille mig at det ville omkring sådan man går og tænker.

jeg syntes at du er sej Michael og jeg håber det bedste for dig.

PS. hotel Aakirkeby har altid åbent for dig. :o)

Michael sagde ...

Hej Bo
Tak for de skønne ord, og tilbudet om ophold på en af Bornholms perler. *S*
Nu ved jeg ike hvordan andre tænkte i en ligende situation, dette er bare min personlige måde at kanalisere mange at de tanker, følelser og begivenheder der knytter sig til min skilsmisse.
Måske også med håbet om andre ser noget de kan bruge og snakker med deres partner inden det er forsent.
Men igen tak de rare ord min ven.