fredag den 10. august 2007

Love is a feeling.....

Spisebordet er kommet på plads, og jeg er begyndt stille og roligt at rykke rundt på nogle ting, og så fik jeg endelig mit nye køleskab i går, det er rart nu at have mere end de 15 liter fryser *S*
Faktisk er der efterhånden kommet ret godt styr på mange af de praktiske ting, men der er stadig et kæmpe hul i mit liv kan jeg mærke.
Jeg har tænkt rigtigt meget over det ex-konen sagde med at en del af hende gerne ville være sammen igen, og en stor del af mig kan faktisk mærke det sammen, men det virker så usandsynligt at vi skulle kunne skabe et tillidsfyldt samliv igen, jeg tror bare jeg ville gå og vente på næste gang hun skulle flytte, og med den forventning ville det bare være et spørgsmål om tid før jeg skubbede hende derud, hvor hun var sidst. Og det ville ikke være fair for nogen af os.
Jeg kan se at det er tillidsbrudet, og det at hun ikke var villig til at arbejde for det, der giver mig den indstilling/følelse/stemning.

Jeg faldt lige over dette citat, det afspejler meget mit syn på ægteskab, kærlighed og følelser:
Love is a feeling, marriage is a contract, and relationships are work.

Vi lader den lige stå et øjeblik til andre der er på vej ind i samme situation....

Ingen kommentarer: