fredag den 24. august 2007

Søg og du skal finde.

Banken ringede og meddelte at jeg kunne få lov til at beholde de nuværende lån i huset, det var ellers meningen at jeg skulle konverteret til en væsentlig højere rente, samt at lånet så blev afdragsfrit, men det slipper jeg nu for. En pragtfuld nyhed at gå på weekend på....


Nedenstående omtale er:


Jeg er lige blevet opmærksom på en ny søge maskine der er kommet, ikke som erstatning for Google rigtigt, men som et lækkert supplement, da denne søge funktion primært har sine fordele hvis man skal finde et firma, eller et produkt.
Siden hedder: masterseek

Jeg skulle bruge åbningstiden hos AkvarieWest, søgte derfor på "Akvarie"
Herfra regnede jeg med bare at finde en webadresse til han side, med den nye søgemaskine har åbenbart en del andre gode information, for her var faktisk åbningstiden direkte.
Ydermere kan man også søge efter produkter, men det har jeg endnu ikke lige haft brug for endnu, men nu er det i hvertfald en bookmark *S*

Ingen kommentarer: