tirsdag den 21. august 2007

Mere Drama

Her til morgen, for jeg så af vide at jeg er blevet fedtet ind i et email drama, hvor jeg angiveligt skulle have sent en/nogle mails af kompromitterende art til person jeg kun kender af navn og omtale (og faktisk kun positivt omtalt).
Lidt belastende for hvordan beviser man noget man ikke har gjort?.
Personen har så vidt jeg er orienteret slettet de omtalte mails, og vil ikke genskabe dem, de ville ellers tydelig kunne sige at de mails IKKE kom fra mig.
Jeg må indrømme at jeg finder det lidt mistænkeligt, at påstå at jeg har sendt mails til vedkommende, og så ikke være villig til at dokumentere/bevise det/mod bevise det, det tyder for mig på at det et eller andet sted ikke er helt rent mel i posen, men det er jo blot gætværk som sagen står.
Men det værste er nu at det kan koste et venskab, det ville jo være kedeligt på den konto.
Jeg overvejer lidt om man skulle isolere sig med en gummiand et par måneder, og så bruge tiden på at bebrejde gummianden for alverdens ulykker, så kan den sejle i sin egen vandpyt kan den, ja den kan.

Ingen kommentarer: