torsdag den 23. august 2007

Nyt fra fronten

Jeg har i går aftes fået endnu en henvendels på mit CV, og dette lyder faktisk rigtigt spændende, eneste ulempe er at det er i city(Kbh), men den tur har kørt før og gør det gerne igen, for det rigtige job.

I går aftes havde jeg også besøg af min lidelsesfælle, ja faktisk er hun ikke rigtigt min lidelses fælle mere på en måde, men stadig en god fortrolig ven naturligvis. De har måske nået at vende processen, og finde sammen igen, der er naturligvis meget arbejde for dem begge, og det skal begge jo indstillet på, hvis det skal have en chance, men tror jeg nu også de er, når alt kommer til alt.
Det er faktisk rigtig dejligt at høre at der er nogen der tør og vil hinanden så meget, for det nemmeste er uden tvivl bare at gå fra hinanden, uden dog at sige at det er nemt, men det er nemmere end at blive og kæmpe for det.. Jeg har meget stor respekt for deres/hendes beslutning, og håber inderligt at de sammen og finder gnisten igen.
Det var generalt en rigtig hyggelig aften, med et par kander stærk(måske lidt for stærk) kaffe, og en masse smøger.
Det er faktisk første gang jeg har røget inde i huset siden vi flyttede ind, Vi har altid holdt på at der indendørs var rygning forbudt, primært p.g.a. sønnen.. Men det hensyn er der jo mere i det daglige, men jeg fortsætter dog med at ryge udendørs, da jeg ikke tror jeg ville kunne holde det ud hvis det blev hverdag, men det var bestemt hyggeligt for en aften.

I går var også dagen hvor jeg modtog nogle visit kort jeg havde bestilt, faktisk et rimelig godt tilbud syntes jeg, visitkortene var gratis, men jeg havde fravalgt reklame på bagsiden, og fået en ekstra fin overflade, så jeg gav vist omkring 150,- for 250 styk, det var meget rimeligt, jeg har yderligere bestilt nogle afsender labels, for det er en af det ting jeg hader med at skrive /sende breve, men de kommer senere sammen med et mini stempel jeg også bestilte.
Skulle du være fristet til at se på det var det hos Vistaprint, jeg bestilte det..

Ingen kommentarer: